HTML

Első évem!

2008.08.18. 12:23 wolf101


Végre otthon!

Nagyon jó kisfiú voltam.Ettem ittam aludtam.

Első este anyát meg apát nagyon kikészítettem.

Bekakiltam,és a fejem búbjáig olyan lettem.Láttátok volna azt a szerencsétlenkedést.Azt sem tudták mit csináljanak velem.Anya sírt,apa meg dühöngött a bénázás miatt.Vicces volt.Később persze belejöttek.Mondjuk adtam is nekik feladatot rendesen.

Megvolt az első otthoni fürdésem.Mama fürdetett.Később pedig apa.Szeretek fürdeni.Le lehet csapkodni mindenkit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy éves koromig nem sok minden történt velem.Pár kép rólam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anyával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Béla Tatával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ili Mamával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Erzsi Mamával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laci Tatával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Keresztapukámmal Zolival:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Attilával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dusan.blog.hu/api/trackback/id/tr93621112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása